Pentru viitoarele 365

Când viața-ți zâmbește, îi zâmbești și tu-napoi. Primește orice-ți oferă, iar orice-ți oferă privește-l ca pe un dar. Pentru sufletele calde scriu acum. Pentru toți cei care văd în orice gând exprimat în cuvinte o idee care să te inspire.

Deși s-a transformat într-un clișeu treaba aia cu “new year, new life, new beginning”, este o pură speranță pentru toți cei care o folosesc. Iar trecerea într-un nou an este momentul perfect de a începe ceva proaspăt, în cazul în care vechiul an nu ți-a oferit tot ce ai sperat sau a luat o întorsătură neplăcută. Însă nu uita că toate lucrurile mai puțin frumoase se întâmplă pentru a schimba ceva în tine și într-un final să constați că mergi în direcția corectă. Tot răul spre bine, nu?


Cu toate astea, eu nu aș vrea să înnoiesc chiar totul, ci mi-aș dori ca unele lucruri pe care le-am început în anul precedent să continue în cel mai frumos mod: să mă crească și să mă înflorească. Totul e într-o continuă schimbare și pe bună dreptate că ăsta e cel mai fascinant lucru când vine vorba de oameni.

Schimbarea, ideea de a fi diferit este mereu unul dintre aspectele pe care le caut zi de zi în oamenii pe care deja îi cunosc.

Nu numai că mă fac să îi apreciez mai mult pentru că au puterea de a avea personalități cameleonice, dar mă inspiră și pe mine și îmi oferă doza aia cu care eu îmi multiplic energia. Mi s-a reproșat la un moment dat că sunt imprevizibilă. Eu nu aș vedea asta ca pe un defect, din contră.

Noul e ceea ce îmi menține sufletul viu și plin de viabilitate. E ceea ce îmi oferă forță și puterea de a merge înainte nu doar din inerție, ci din pofta de a trăi.

O singură dorință am, deci, pentru noul an: să îmi ofere infinite ocazii de a cunoaște cameleoni. Pentru că sufletele sunt singura mea inspirație.

Leave a Reply

