Singurătatea nu e

img_3561

Voiam de mult să scriu despre asta. Am purtat câteva discuții cu oameni dragi despre ideea de singurătate. Evident, are o mulțime de înțelesuri. Și toate constau în percepții, în situații. Un om singur nu trebuie neapărat să fie singur ca să se simtă în acest fel. Sau un om singur poate fi cel mai fericit om de pe pământ, pentru că se înconjoară exact de acele lucruri care îi conferă starea de bine.

 De cele mai multe ori am auzit fraza ,,nu-ți doresc să fii singur” numai de la oamenii singuri, adică single, care nu au o persoană iubită lângă. Ce-i drept, contează enorm să ai pe cineva care te sprijină, care îți oferă iubire. Ăsta e un alt mod de a te descoperi datorită faptului că doar într-o relație poți să fii extrem de deschis, să fii tu, să cercetezi. Atunci ești și vulnerabil, ești foarte deschis și sincer, însă asta doar îți dezvoltă anumite sentimente cu care practic te hrănești. Așa că, trebuie să nu mai asociem singurătatea la nivelul ăla extrem cu lipsa unui partener.  Nu întotdeauna partenerul îți conferă lipsa singurătății. Te poți simții așa, chiar dacă dispui de unul.

tumblr_lxkdrqhusn1qjclwqo1_500

Singurătatea nu este neapărat un lucru negativ, din contră, îți poate aduce cele mai mari satisfacții. Din nou, vorbim de înțelesuri, situații și concepții. Îmi doresc de multe ori asta: să fiu singură cu mine și să mă concentrez tot pe mine și să-mi adun gândurile. Sincer, atunci mă simt cea mai liniștită și împăcată, când nimic nu mă poate bruia.

Am o groază de amintiri când am plecat singură în n locuri și cea mai mare plăcere a mea e să OBSERV. Îmi place să văd lucruri, să analizez și să-mi fac o întreagă polologhie în cap, să-mi închipui, să relatez și de cele mai multe ori chiar îmi scriu lucruri în minte. Îmi place să fac chestii cu privirea. Nu știu cum sună pentru voi, dar pentru mine e unul dintre cele mai satisfăcătoare acțiuni umane. Îmi place să mângâi cu privirea, cel mai mult îmi place să zâmbesc cu privirea, să iubesc cu ea, să visez și să vorbesc cu privirea. Asta cu vorbitul se încadrează în top 3.

527853_418903924818800_1696198169_n

Am toată voința să plec singură într-un loc în lumea asta. O s-o fac la un moment dat! Cred că îți trebuie mult curaj, trebuie să fii omul care se simte bine cu tine, să-ți placă să te descoperi și să descoperi lucruri analizându-ți simțurile. Să observi ce stimuli te mișcă, ce stimuli te energizează. Am în minte doar faptul că oricum și oriunde ești tu cu tine și doar atât. De ce nu ai face eforturi să te cunoști și să te explorezi? Cu toții suntem entități cu daruri, cu energii, cu amintiri infinite nu numai din viața asta. Suntem fascinanți. De ce nu ai vrea să ai momentele astea? Și că vorbeam la început de sensurile singurătății, ăsta e unul dintre ele, mult mai plăcut și acceptabil.

16002777_1712089222436277_4052512076758242012_n

Percepem în general singurătatea drept distructivă și depresivă. Eu cred că ar trebui să îi oferim o șansă sau mai multe și să încercăm să profităm de momentele astea de liniște în care suntem doar noi, dezbrăcați de haosul cotidian. Alocă-ți timp și energie și descoperă-te. Ești o duzină de sentimente și porți în tine un strop din univers, din timp și din lumea asta.

Leave a Reply

