Când bei cafeaua la 11 am…

Când eram mică nu scoteai din gura mea prea multe cuvinte. Rușinoasă, introvertită și cu o teamă de copiii prea încrezători am ajuns la 12 ani. Nu știu ce extorsiune s-a… într-o apă, dar cred cu tărie că then force was with me. Nu băteam cuie-n pereți și nici cu biciul nu loveam, dar încetul cu încetul mi-am revenit din amorțeala aia.

Poate e o treabă și că din liceu (perioada în care mi-am creat strânse prietenii și mi-am colorat personalitatea) am încetat să mai fiu strigată  Denisa, ci Alexandra. Asta pentru că eu m-am prezentat așa și nu aveau cum să mă strige altfel (guilty me)- știți voi, genul ăla de schimbare new life, new people a dat roade. Nu că numele l-ar face pe om, dar dacă io am față de Denisa, atunci toți suntem ciori înfipte-n gard. Numele îți e sortit, de aia cred că la mine cuiva, undeva, i-a căzut biblioteca aia cu dosarele boracilor pe picior și în loc să înjure, a scăpat pe gură terciul ăsta de sunete- Den-roawroaw-nisa.

Și, ce mi-am zis? Fato, ăsta e momentul tău! Moment care durează până astăzi și sunt destul de optimistă că va ieși ceva din mine. Am o groază de greșeli în cârcă, dar și reușite, dar n-am ce să regret. Și nu o spun să mă consolez în vreun fel, ci mă gândesc că fără relele sau bunele care mi s-au întâmplat nu eram acum, aici, să scriu asta. Probabil eram într-o sectă păgână ce purta numele de Denisovicii sau ceva.

Toate ca toate, dar anul ăsta cred că-mi va aduce o altă schimbare radicală ca cea de acum o mie de milioane de ani. Nu, nu o să pun lumea să ma strige în alt fel, că, damn, al treilea nume nu îl am. Și nici pe Denisa nu o mai chem. Dar eu vreau să se întâmple întâmplarea. De asta am zis cred, pentru că a crede e de cele mai multe ori a se întâmpla. Dă-le oamenilor speranță și cuceresc lumea, if you know what I mean.

Leave a Reply

