Dinamo azi a fost Mărțișorul meu

16999097_10155186800849379_669433942392651353_n

Nu știu alții cum sunt, dar eu azi nu am primit atotcunoscutul mărțișor cu fundă roșie și albă împletită. Eu am primit un bilet la meci. Și m-am bucurat poate chiar mai mult decât în mod normal, pentru că a fost un lucru pe care nu l-am mai gustat de ceva vreme, spre rușinea mea. Rușine zic, nu că e vreo obligație să huiduiești cu picioarele pe scaunele stadioanelor, ci pentru că acum ceva ani asta era una dintre activitățile mele de suflet. Am avut câteva emoții în ceea ce privește cântecele pe care credeam că le-am dat uitării, însă m-am înșelat. Sentimentele și nebunia aia de pe stadion mi-au resuscitat automat memoria. Și am cântat până la răgușeală. Altfel nu am cum.

17101569_1592456337450912_1513092488_o

De ce mă duc pe stadion? Exceptând preconcepțiile nu toate juste, eu îl văd ca pe un lucru care te ajută să te descarci. Nu o să intru în detalii, povestindu-vă în ce fel mă exteriorizez eu pe stadion, însă o fac bine. Și puternic. Și îmi place la nebunie că nimeni acolo nu te judecă. Dinamo București a fost mereu o galerie demnă de toate laudele, care își protejează și se mândrește cu capacitatea colegelor de sex feminin. Dintotdeauna mi-a plăcut să dau tonul unui cântec sau să-l continui atunci când acesta pare că se încheie. Și niciodată nu m-au întâmpinat priviri răutăcioase. Din contră, oamenii au fost solidari. E o veselie și un spirit de echipă imens care nu te face să taci deloc.

17035908_1592456530784226_475858290_o

Nu există mai mare unitate decât într-o echipă, fie ea și galerie. Nici măcar Piața Victoriei, care a luptat tot pentru o idee comună, nu s-a comparat cu galeria Dinamo în general. Știți care e diferența? Piața Victoriei a reprezentat o altă modalitate de a deveni popular și de a te face remarcat, pe când în galerie ești tu cu și pentru echipă în permanență. Alegi pentru ambele să fii prezent cu o posibilă victorie finală după lupte seculare, însă galeria reprezintă o unitate mai strânsă decât poporul. A te naște într-o țară sau a face parte dintr-un popor nu alegi tu, însă să faci parte din Dinamo e o alegere conștientă.

17021652_10155186794984379_5824363152921367546_n

Am cântat, am zbierat și îmbrățișat de bucurie de 3 ori și am zâmbit nebunește. Azi mărțișorul meu a fost Dinamo. Azi din asta mi-am luat energia. Haide, Dinamo! Ești o mândrie!

Leave a Reply

