Ce-i cu visurile?

Visele smulg gratii, c**’e

milky-way-984050_1920

L-am citit luni pe-o pancartă în pasajul de la Piața Presei. Lunea, când pleci morcovit de acasă și-ntro-o ureche că ziua va trece mai greu decât trenul regio. Am întors capul după el ca după Tom Hardy și nici zâmbetul ăla rânjit nu s-a ascuns deloc. Mi-am scos telefonul și l-am notat, că sigur îl uitam.
Visurile nu-s nici pe departe fairy tail-uri. Nu-s copilărisme și nici inocențe. Nu ești cu nimic mai puțin rațional dacă visezi. Visurile-s speranțe și datorită lor avem zile-n sac. Visurile-s target-uri, sunt ținte pe care ți le stabilești ca să-ți fie sufletul plin de mărinimie atunci când le atingi, să te simți, să fii, să obții ceea ce-ți dorești.
Visurile sunt credință. Orice fel de credință. Visurile-s despre cred, vreau și pot. Ele te motivează să mergi mai departe, ele îți oferă încredere și te întăresc. Credincioșii cred în Dumnezeu, cel care le poate oferi orice dacă respectă dogma creștină. Cei mai puțin religioși cred în forțe, în echilibrul universului care se poate clătina oricând dacă împrăștie anumite energii.
Dacă nu ai avea cui te rugă, dacă nu ai avea grijă de stările tale, dacă nu ai crede în ceva care să-ți dea putere să trăiești frumos, nu am mai vedea zâmbete, nu am mai vedea ordine. Lumea ar scăpa de sub control. Fiecare ar face ce l-ar tăia capul și nu ar ține cont de reguli, etici și nici de teama că faptele lor se răsfrâng asupra lor.
Eu visez mereu. Și când spun asta o spun în cel mai dulce mod. Am zile destule în care merg cu privirea-n trotuar, dar conștientizez asta și mi-o ridic imediat. Dar am și zile (și alea-s mai multe- sunt mândră) când merg cu gura căscata la cer și zâmbesc. Asta mă face să mă simt mai liniștită, mă fericește. Acum am trei visuri și țin cu dinții de ele. SPER să le ating. CRED că le ating. 🙂

Leave a Reply

