Expresia cu deochiul

Azi m-a însoțit o colegă la cumpărat energie de dimineață și a avut inspirația (inspirație zic, că orice om care-mi aruncă o fărâmă de cuvinte mișto îmi aprinde neonul verde) mi-a spus că vrea să-mi fie alături pe drum. Mi-a spus: “nu-ți țin de urât”. Ciudat, pentru că expresia e fix invers. Mi-a venit completarea imediat: “pentru că îți țin de frumos”. E greu cu mine dimineața câteodată și aia era o dimineață tupeistă tare, dar ea m-a făcut să inspiraționez. Ăsta e un alt cuvânt inventat. Poate odată voi scrie o carte cu alambicaturi melodioase.

Sunt atât de zăpăcită, încât cad bine. Știi ce zic? E mai mult decât plăcut.

19096171_1703671892996022_1496346035_o

Nu-mi ții de urât. Îmi ții de frumos. Îmi ții de cald, de sete și de papanași, de vânt, de soare, de ploaie. Îmi ții umbră și răcoare. Îmi ții de dârdâit și de ochi frumoși. Îmi ții mâna-ntre mâini și capul în palmă. Îmi ții frâu și piept. Îmi ții geanta și parfumul pielii din nări până-n sinusuri. Îmi ţii de-ncredere şi siguranţă. Îmi ţii pentru o viaţă. Sunt deocheată parcă. Zi-mi de deochi, că m-am aprins.

Poetă mă fac. Colega mea-i un geniu.

2 thoughts on “Expresia cu deochiul

    1. Hi, Candra. Thanks a lot for your words. You can start with a free platform, like me, till you get a satisfying number of followers. In this way, you have a popularity and you can go to the paid options with a lot of benefits. It’s very important to be patiente and to write regulary. People will be courious to read what you share with them. In my case, I will writing on this platform till I will be ready and sure that I have a lot of people that will following me everywhere. Anyway, you must to do that, you must to start right now. It’s a beautiful thing that changes you and your belief in yourself. Best regards! 🙂

      Like

Leave a Reply

