Iubire

Azi am realizat că mai presus de orice stă familia. În capul listei. Nimeni și nimic nu iți ține de grijă mai bine decât ea. Este singurul lucru care contează cu adevărat, pentru că ea e lumea ta. Pe ea trebuie să o faci mândră. Dacă ea e bine, și tu ești bine și invers.

Carieră, simțire, experiențe, dependențe, satisfacții, toate astea trebuie manevrate cu grijă, în așa fel încât niciuna dintre ele să nu fie dusă la extrem. Să le ai nu îți interzice nimeni, însă nu ele te alină, nu ele te mângâie pe păr și nici nu te îmbrățișează. Nu ele te țin de mână și nici nu îți spun cât însemni pentru ele. Familia da. Întotdeauna.

Azi am văzut cât de frumos se plânge de fericire. Cu lacrimi pline de dragoste. Azi am simțit cum e să fii primit cu brațele deschise și acceptat fără scrâșniri. Azi am trăit cum e să împărtășești zâmbete, cuvinte, îmbrățișări și priviri, simțind că trebuie să o faci, că vine de la sine, că soarta e de vină și eu încep să-mi aranjez viața. E liniște și pace. E multă empatie.

Fă-ți viața ușoară, dar înconjurat de familie. E multă iubire acolo de care trebuie să ții cu dinții. Fii alături de ea și vei primi înzecit. Ai grijă de tine, pentru că astfel va fi și ea bine.

Leave a Reply

