Instinct

Nu ai nevoie de o sutime de întâmplări ca să realizezi care-ţi sunt priorităţile. Ce urmează să se întâmple şi ce îţi doreşti să trăieşti nu stă decât într-un singur moment care îţi poate schimba viaţa. Nu trebuie decât să fii sincer cu tine şi să îţi deschizi ochii.

Cel mai drag om pe care l-am avut nu a avut curajul să fie sincer cu el, să îşi dea seama că fericirea lui e în altă parte şi că viaţa nu-i decât un şir lung de oameni şi întâmplări care nu te fac decât să fii mai bun pe zi ce trece. Nu e o tragedie că s-a terminat, e o bucurie că s-a întâmplat.

tumblr_n44of3ROYS1r238sko1_400.jpg

Nu îmi e foarte uşor câteodată să cred în instinct pentru că e plin de mister, iar mie nu îmi oferă siguranţă decât lucrurile certe. Dar am învăţat că instinctul nu ţine de magie şi nici nu e vreo formă extraterestră, ci el face parte din noi cum face inima, ochii şi sufletul, şi nu avem decât să îl lăsăm să ne facă să funcţionăm, la fel ca celelalte. Ne este de un real folos dacă i-am permite să tălmăcească la nesfârşit.

Nu am pic de regret în legătură cu nimic, ba chiar sunt fericită că viaţa mea are cursul de care mă bucur acum zi de zi. Sunt recunoscătoare şi mândră de oamenii cu care am avut şansa să trăiesc, să iubesc şi să zâmbesc. Ei m-au ajutat să fiu cea de azi. Ei au trăit prin mine, cu mine, eu am trăit cu ei, prin ei.

Cum mai spuneam în alt post: ei sunt oamenii şi puterile lor. Chiar de nu se observă, instinctul e magic. Şi trebuie pus acolo sus, mai sus decât faptele, mai sus decât cea mai puternică obiectivitate sau subiectivitate, cum vreţi. Mai sus decât logica şi mai sus decât puterea minţii. Este mai sigur decât toate acestea la un loc. Instinctul m-a dus aici, acum, scriind asta. Pentru posteritate.

Leave a Reply

